Tervetuloa Adalmiinan Helmen nettikauppaan jonka kautta voit tilata tuotteita aina kun mielesi tekee kotiin jotakin kaunista ja piristävää.

YLEISET TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT 

  • Toimitamme tuotteita täysi-ikäisille asiakkaillemme Suomeen.
  • Tilauksen voi tehdä ainoastaan nettikaupan kautta.
  • Puhelimitse / sähköpostitse tehtyjä tai toimitusehdoista poikkeavia tilauksia emme käsittele lainkaan .
  • Tuotteita ei voi varata.
  • Kaikki tuotteet ovat pääosin varastossamme Paimiossa, mutta mikäli tuote on loppunut kesken, saattaa tilauksen toimitusaika venyä pidemmäksi kuin normaali toimitusaikamme. Poikkeuksista pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman pikaisesti.
  • HINNAT sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut ( lueteltu alempana ) lisätään lopulliseen ostosummaan.
  • TOIMITUSAIKA on yleensä noin 1-10 arkipäivää. Lähetämme kaikki tilaamasi tuotteet samanaikaisesti.
  • Sovellamme kaikkiin tilauksiimme Force Majeure-ehtoa. Viivästyksiä saattavat aiheuttaa mm. tavarantoimittajien toimitusongelmat, työsulku- sekä lakkotilanteet yms.

TOIMITUSTAVAT JA -HINNAT 

Toimitusmaksu on kiinteä, tilasit kuinka pienen tai suuren paketin hyvänsä.

POSTI:

  • Nouto lähimmästä postitoimipaikasta 8,90 euroa
  • Kotiinkuljetus 14,90 euroa
  • Lahjakortin postitus 3,00 euroa

MATKAHUOLTO:  

  • Bussipaketti, noudetaan lähimmästä Matkahuollosta, 10,00 euroa
  • Lähelläpaketti, noudetaan itse valitusta luovutuspisteestä, 10,00 euroa
  • Jakopaketti, toimitetaan perille asti vastaanottajalle, 16,90 euroa

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ:

  • Nouto navetalta AUKIOLOAIKOJEN PUITTEISSA, 00,00 euroa.

MAKSUTAVAT

KAIKKIEN KOTIMAISTEN PANKKIEN MAKSUPAINIKKEET:

Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki. Maksu suoritetaan turvallisesti omassa verkkopankissasi klikkaamalla Jatka tilaamista -painiketta

KORTTIMAKSAMINEN: 

Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB.

MOBIILIMAKSAMINEN: 

Palvelustamme löytyy suosittu MobilePay.

LASKU- JA OSAMAKSUPALVELUT: 

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio) Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta. Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henki... Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/uploa... Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/uploa...

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Kaikki maksaminen tapahtuu Paytraylin sivuston kautta, johon ohjelma johdattaa, kun olet tyytyväinen ostoskorisi sisältöön ja valmis siirtymään maksuohjelmaan. Paytrailin kautta pääset omaan tuttuun verkkopankkiisi, jossa maksu tapahtuu. MUISTA palata nettikaupan sivustolle pankissa käynnin jälkeen, jotta ohjelma voi rekisteröidä tilauksen!

LISÄTIETOA MAKSUTAVOISTA

  • Paytrail toimii Nets Oy:n (entinen Luottokunta) kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.
  • Kaikki maksutiedot kuljetetaan aina suojattuna SSL-salatussa yhteydessä. Salauksesta kertoo selaimissa oleva lukko-symboli – mikään ulkopuolinen taho ei tällöin pääse käsiksi tietoihin. Paytrail ei myöskään tallenna mitään maksajan pankki-, kortti- tai henkilötietoja. Maksutiedot välitetään suoraan eteenpäin valitulle maksutavan tarjoajalle.
  • Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun  toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Ylistönmäentie 26 40500 JYVÄSKYLÄ Puhelin: 0207 181830

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

  • Jos et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen veloituksetta 14 vuorokauden sisällä. Ilmoitathan palautuksesta ETUKÄTEEN sähköpostitse, annarina.yontila@adalmiinanhelmi.fi.
  • Merkitse aihekenttään sana PALAUTUS, ja muista ilmoittaa tilinumerosi, johon palautus suoritetaan kuluttajasuojan antamassa määräajassa. Tuotteen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Pakkaa tuote huolellisesti ja lähetä se Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Adalmiinan Helmi, Veikkarintie 116, 21530 Paimio 0405890946

  • HUOMIOITHAN, että yhtä tilausta kohden voit tehdä ainoastaan yhden maksuttoman palautuksen. Tilauksen tuotteita et voi siis lähettää maksuttomana asiakaspalautuksena useassa eri erässä. Mikäli asiakas toimii näin, pidätämme palautettavasta summasta ylimääräiset palautuskustannukset.
  • Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena yllä olevan ohjeen mukaisesti. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta nettipuodissa. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit lähetyskustannukset.

REKLAMAATIOT

  • Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi yhteyttä Adalmiinan Helmeen sähköpostitse, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta.

UUTISKIRJE

  • Lähetämme sähköpostitse uutisia huomionarvoisista eduista, uutuuksista, tapahtumista, tarjouksista yms. asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen suostumuksensa rekisteröityessään.

Vastaamme mielellämme kaikkiin tilaamiseen ja toimittamiseen liittyviin kysymyksiin sähköpostitse sekä mahdollisuuksien mukaan puhelimitse 040 589 09 46 arkisin 11.00-15.00.